آراد برندینگ
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت ساخت انواع بارکد

قیمت ساخت انواع بارکد

بارکد های به روز در مقایسه با بارکد های ابتدایی، چه مزایای را به دنبال دارد؟ قیمت گذاری این نوع بارکد ها، بر چه اساس است؟ آیا حجم اطلاعات ورودی بر قیمت آن اثر گذار است؟
مطمئنا شما به فروشگاه های بزرگ مواد غذایی مراجعه کرده اید و حجم زیادی از خوراکی های سرد و گرم را در سبدی قرار داده اید و در یک صف به انتظار ایستاده اید، تا متصدی صندوق با سرعت هر چه تمام تر، قیمت محتویات خریداری شده توسط افراد پیش از شما را محاسبه کند و در نهایت نوبت به شما برسد.
در این بین، دستگاهی در دست متصدی است که پی در پی بر روی کالا ها قرار می دهد و در نهایت تنها با یک پرینت ساده، لیست اجناس شما آماده می شود. این دستگاه بارکد خوان نام دارد که بر روی بارکد های تعریف شده برای هر کالا، قرار داده می شود.
نام بارکد را اکثر ما شنیده ایم اما لازم است این اطلاعات مختصر، افزایش یابد.
هر بارکد به معنای شناسنامه جنس یا کالا می باشد که علاوه بر نام برند و ویژگی های آن، قیمت روز هر کالا در این بارکد تعریف می شود.

انواع بارکد

نوع اول و قدیمی تر آن، مربوط به بارکد هایی است که دارای خطوط عمودی سیاه رنگ هستند اما یک ویژگی مشخص باعث شد تا متخصصان این امر، نیازمند تغییر سیستم بارکد گردند و آن محدود بودن اطلاعات دریافتی توسط بارکد های ابتدایی می باشد. از این رو نسل دوم بارکد ها وارد بازار گردید که به نام بارکد های دو بعدی شناخته می شوند.
بارکد های دو بعدی، انواع مختلفی را شامل می شوند:

  • Data Matrix
  • PDF147
  • QR Code
  • Maxi Code

اما آنچه در این جا مطرح می شود، وجود کارشناسان و مجربانی است که بتوانند به ساخت و طراحی این نوع بارکد ها اهتمام بخشند و کار را برای مراکز بزرگ و تولید کنندگان آسان سازد. هر داوطلب، باید مشخصات کامل و اطلاعاتی که برای درج در کالا به آن احتیاج دارد، به دست طراح برساند تا او بتواند براساس نوع بارکد درخواستی، تعیین قیمت کند و مشتری بتواند به تصمیم گیری درست در این زمینه دست یابد.

منبع: استاندارد سازی جهانی

مطلب پیشنهادی

تعرفه خدمات بارکد محصولات

تعرفه خدمات بارکد محصولات

چه نوع بارکد هایی روی محصولات چاپ میشوند؟ وجود بارکد روی محصولات چه ویژگی هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

بسته آموزشی بسته آموزشی