آراد برندینگ
خانه / بارکد دو بعدی / طراحی و ساخت بارکد های دوبعدی

طراحی و ساخت بارکد های دوبعدی

در این قسمت تفاوت های موجود در ساخت و طراحی بارکد های دوبعدی را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
همان طور که قبلا گفته شد، می خواهیم بدانیم استفاده از بارکدهای حرفه ای تبلیغاتی چه تفاوتی با استفاده از بارکد های معمولی دارد؟به دو تصویر دقت کنید، چه تفاوت هایی را در هر دو شکل می بینید؟ آیا به جز تغییر در مکان نقاط سیاه سفید و اندازه بارکد، تغییر دیگری مشاهده می کنید؟ درحالی که اگر تصاویر را با بارکدخوان گوشی خود اسکن کنید متوجه می شوید که یک تصویر مربوط به سایت یاهو و تصویر دیگر مربوط به سایت گوگل است. به نظر شما تفاوتی بین این دو برند نیست؟ آیا این تفاوت بزرگ را تصویر سیاه سفید نشان می دهد؟ پس حال دریافتید که استفاده از بارکد های سیاه سفید ارزش تبلیغاتی نخواهند داشت و شما را منحصر به فرد نخواهند کرد. حتی استفاده از آن ها می تواند در ذهن مشتری یک تصویر نامناسب از کار شما ایجاد کند. ما می گوییم بارکدهای دوبعدی با طراحی حرفه ای ما ارزش تبلیغاتی برای شما خواهند داشت. هدف از تبلیغات چیست؟ آیا غیر از اینست که هدف از تبلیغات، متمایز بودن خدمات شماست؟ بارکد های معمولی در جای خود باید استفاده گردند، در این باره نیز می توانیم مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهیم. حال موضوع دیگر مقایسه بین طراحی حرفه ای پیشنهادی ما و طراحی بارکدهای معمولی سیاه سفید است. در مطالب بعدی به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

منبع: استاندارد سازی جهانی

مطلب پیشنهادی

بارکد دو بعدی

سفارش اینترنتی بارکد دو بعدی

بارکد های دو بعدی در چه سطح بردی اطلاعات را ذخیره میکنند؟ بارکد ها ی …

دیدگاهتان را بنویسید

بسته آموزشی بسته آموزشی